Friday, June 10, 2011

Kemungkinan Saya Akan Posting Dalam Bahasa Inggris - Indonesia

Create Bilingual Postings
For starters I would make a simple post in English. No other than to increase my adsense business opportunity, quite frankly. For Adsense links from an existing English-speaking world. Although there will still post the Indonesian language as well. Not a problem for readers who want to read posts in Indonesian language. I put it at the end of the post. As this example.


Using Google Translate
One of my tools to make posting in English language is google translate. This is very useful to speed-up translating, that I usually write in Indonesian language concepts. Also easily understandable language for me of course not 100% follow it results(google translate's results). Hope I make the two languages (bilingual posting) ​​for more global in its SEO. Hopefully this information could be useful for you. Thank you.

EDISI BAHASA INDONESIA

 
Membuat Posting Dwi Bahasa
Sebagai permulaan saya akan membuat posting sederhana yang berbahasa Inggris. Tidak lain dan tidak bukan untuk memperbanyak peluang bisnis adsense saya, terus terang saja. Sebab link-link dari Adsense yang ada didunia menggunakan bahasa Inggris. Walaupun akan tetap ada posting yang berbahasa Indonesia pula. Tidak menjadi masalah buat pembaca yang ingin membaca posting bahasa Indonesianya. Saya letakkan di bagian akhir posting. Seperti contoh ini.

Dalam Posting Menggunakan Google Terjemahan
Salah satu alat bantu saya dalam berposting bahasa inggris adalah google translate. Ini sangat berguna untuk mempercepat translate yang biasanya saya tulis dalam konsep yang berbahasa Indonesia. Juga agar bahasa mudah dimengerti saya tentu saja tidak 100% mengikuti google translatenya. Harapan saya membuat dua bahasa agar di SEO nya lebih mendunia. Semoga informasi yang singkat ini bisa bermanfaat bagi anda. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

FREE PAID TO CLICK ONLINE

PAID TO CLICK WEBSITE According to Wikipedia ( link ) Paid to click is an online business model that draws online traffic from peopl...